Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης της παραγγελίας εντός 8 ημερών. Μπορεί δηλαδή να ζητήσει ακύρωση της
παραγγελίας του ή επιστροφής αυτής εντός 8 ημερών από την ημέρα παραλαβής. Στην περίπτωση επιστροφής μπορεί να
ζητήσει αντικατάσταση προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών

Αντικατάσταση Προϊόντων (Αλλαγή):

Σε περίπτωση που θελήσετε να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε, η αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών συνοδευόμενο από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε αντικείμενο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας καλύπτοντας την οικονομική διαφορά που προκύπτει. Σχετικά με τα έξοδα αποστολής ο καταναλωτής αναλαμβάνει τη κάλυψη του συνόλου των εξόδων και της αποστολής του παλαιού προϊόντος και της παραλαβής του καινούργιου.

1) Στέλνετε τα προϊόντα που θέλετε να αντικαταστήσετε με ένα σημείωμα όπου θα αναγράφεται τον αριθμό παραγγελίας
ή το όνομα στο οποίο έγινε η παραγγελία και την διευκρίνιση ότι πρόκειται για αλλαγή. H αποστολή του δέματος θα πρέπει
να γίνει με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφοράς που παραλάβατε και με χρέωση παραλήπτη. (δική μας χρέωση χωρίς να είναι )για να παραμείνει το κόστος ίδιο με το αρχικό χωρίς να επιβαρυνθείτε με κάποιο μεγαλύτερο ποσό από την courier
2) Παράλληλα μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία και στο πεδίο των σχολίων να μας αναφέρετε
ότι πρόκειται για αλλαγή. Με αυτόν το τρόπο δεσμεύονται τα επιθυμητά προϊόντα.
3) Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας και εφόσον δεν έχετε πραγματοποιήσει ηλεκτρονική παραγγελία επικοινωνούμε μαζί
σας τηλεφωνικά για να μας υποδείξετε τα είδη που θέλετε να σας στείλουμε.

Αναμενόμενος Χρόνος Αλλαγής 3-4 εργάσιμες ημέρες.
H επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος πρέπει να γίνεται εντός 8 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία
παραλαβής του. Παρακαλώ να εσωκλείσετε σημείωμα με τα επιθυμητά είδη που θέλετε να σας αποσταλούν και το όνομα
στο οποίο έγινε ή τον αριθμό της παραγγελίας.

Το προϊόν μαζί με την συσκευασία του και τα καρτελάκια σήμανσης (barcode) θα πρέπει να επιστρέφονται στην
αρχική τους κατάσταση. Όλες οι επιστροφές γίνονται στην αρχική κατάσταση του προϊόντος, χωρίς φθορές ώστε να
μπορεί να πουληθεί ξανά. Αναγνωρίζουμε ότι θα θελήσετε να δοκιμάστε τα προϊόντα, για να επιβεβαιώσετε αν αυτά σας
ικανοποιούν. Λαμβάνοντας αυτό υπόψιν, παρακαλούμε να προσέξετε να μην καταστρέψετε την αρχική συσκευασία και
να μην προκαλέσετε φθορές στα προϊόντα δοκιμάζοντας τα. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με το συνοδευτικό υλικό
που βρισκόταν εξαρχής στην συσκευασία (καρτελάκια, σακουλάκια, κουτιά κ.α.). Επίσης τα προϊόντα δεν θα πρέπει να
έρθουν σε επαφή με νερό, αρώματα, ιδρώτα κ.α. Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει άμεσα το προϊόν που παρέλαβε
και να ενημερώσει για οποιοδήποτε ελάττωμα ή χτύπημα κατά την μεταφορά την ημέρα που το παρέλαβε ή το αργότερο
την επόμενη μέρα. Μετά το πέρασμα αυτού του χρονικού περιθωρίου, ο πελάτης αποδέχεται το προϊόν και οποιαδήποτε
ζημιά προκληθεί μεταγενέστερα είναι ευθύνη δική του. Σε περίπτωση που δεν τηρούνται οι παραπάνω όροι η επιστροφή
δεν γίνεται δεκτή, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη, για την εκ νέου αποστολή των προϊόντων στον χώρο του, ο
οποίος και θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια, την καταστροφή ή χειροτέρευση των επιστρεφόμενων προϊόντων μέχρι
την παραλαβή τους. Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος αρχικά μας ειδοποιείτε τηλεφωνικά στο 2310.530239 ή μέσω
e-mail στο info@evelyn.gr.

Λυπούμαστε αλλά το Evelyn, για υγειονομικούς λόγους, δεν μπορεί να δεχθεί αλλαγή σε προϊόντα που έχουν δοκιμαστεί
και ανήκουν στις παρακάτω ομάδες προϊόντων:
a) Γυναικεία σλιπ
b) Γυναικεία τοπ
c) Ανδρικά μπόξερ-σλιπ
d) Ανδρικά τοπ

Λυπούμαστε αλλά το Evelyn δεν μπορεί να δεχθεί αλλαγή εάν έχει ανοιχτεί η συσκευασία στις παρακάτω ομάδες
προϊόντων:

Κάλτσες.

Λυπούμαστε αλλά το Evelyn δεν μπορεί να δεχθεί αλλαγή σε καλσόν.

Δυστυχώς στην περίπτωση που δεν τηρηθούν οι παραπάνω όροι το Evelyn δεν δέχεται να προχωρήσει σε αλλαγή και ο
πελάτης παραλαμβάνει εκ νέου την αρχική παραγγελία του και επιβαρύνεται με όλα τα έξοδα αποστολής.

Πρέπει να επιλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Τα νέα προϊόντα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσης αξίας με
αυτά των επιστρεφόμενων.
Επιστροφή Χρημάτων:
Το Evelyn δέχεται να επιστρέψει το αντίτιμο οποιοιδήποτε προϊόντος μετά από σχετικό αίτημα εντός 14άρων ημερών από
την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά
έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να πληρεί όλες τις
προϋποθέσεις που περιγράφονται και για την περίπτωση αλλαγής.

 Άμα η πληρωμή έχει εκτελεστεί μέσω πιστωτικής κάρτας , η εταιρεία οφείλει να ενημερώσει τη τράπεζα για την επιστροφή των χρημάτων στο καταναλωτή. Η πίστωση του ποσού στο λογαριασμό του πελάτη είναι υπό την ευθύνη της αρμόδιας τράπεζας χωρίς να φέρει ευθύνη η εταιρεία για τυχόν καθυστερήσεις. Όσο αφορά τα έξοδα αποστολής ανεξαρτήτως της αξίας του προϊόντος ο καταναλωτής αναλαμβάνει όλα τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος καθώς θα επιβαρυνθεί και τα έξοδα που είχε προκαταβάλει η εταιρεία για να του αποσταλεί το προϊόν. Η εταιρεία δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα αποστολής στη περίπτωση υπαναχώρησης.

Εγγύηση Αντικατάστασης

Όλα τα προϊόντα Evelyn πληρούν αυστηρά ποιοτικά κριτήρια και παρουσιάζονται με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικό
τρόπο. Αν κάποιο από τα προϊόντα που επιλέξετε σας απογοητεύσει γιατί δεν συμβαδίζει με την παρουσίασή του ή
παρουσιάσει κάποια απόκλιση σε ποιότητα μπορείτε να ζητήσετε άμεσα αντικατάσταση με άλλο της επιλογής σας!

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Evelyn για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή αίτημα με:
1) email στο info@evelyn.gr
2) φόρμα επικοινωνίας
3) ή τέλος καλέστε μας στο 2310 530239 (ώρες επικοινωνίας: 10:00 με 15:00)

Διεύθυνση Επικοινωνίας/Επιστροφών: ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ 25 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ τ.κ.54625

arrow